Handlekurv
Varer: 0 Sum: 0KRFrakt: 0KR
EnglishNorwegian

    CORE 10 SERVICE OG GARANTIER

    Har du noen spørsmål om Core 10, om garantier, produkt tilstander eller en åpen ordre? De mest vanlig stilte spørsmålene er besvart nedenfor. Er det fremdeles noe du lurer på er du alltid velkommen til å ringe oss på + 47 33 50 14 00 eller sende en mail til post@core10.no. Vi besvarer de spørsmål du måtte ha!


    FAQ


    • Når mottar jeg produktene jeg har bestilt?

      • Din kundekontakt kan bekrefte dette, men de aller fleste småordre leveres på 1-2 dager til sentrale strøk eller 2-3 dager utenfor. Større ordre (servere, større antall småvarer osv.) leveres som regel innen 3 dager.

        Ordre bestilt i nettbutikk leveres gjerne på 1-2 dager, men igjen: mer enn 90% av ordre vi mottar før kl 16:00 man-fre leveres dagen etter.


    • Kan jeg få levert ordre raskere?

      • For øyeblikket er vårt raskeste leverings alternativ neste arbeidsdag. Om du ønsker kan vi klargjøre ordre for opphenting fra vårt lager i Nederland.


    • Kan jeg kjøpe som privatperson?

      • Nei, du kan dessverre ikke kjøpe fra Core 10 som privatperson. Core 10 selger kun til forhandlere av IT hardware.


    • Kan jeg få kreditt?

      • Ja, i de fleste tilfeller. Vi bruker eksterne kredittrating selskap til å sette en initiell kredittgrense vi bruker for kundene våre. Etter dette bygger man opp en betalingshistorikk som fungerer som grunnlag for evt endring av satte grense. Våre standard betalingsbetingelser er 14-30 dager etter du har mottatt faktura. Vennligst kontakt oss på + 47 33 50 14 00 for mer detaljer.


    • Selger dere høyeste grad av refurbished hardware?

      • Ja. Approved Selection er vår høyeste kvalitet innen refurbishment. Core 10 selger tidligere brukte produkter av to årsaker:Det gjør det enklere å standardisere over en lenger periode noe som sparer våre kunder for mye penger.Prisen vil alltid være vesentlig lavere enn den opprinnelige prisen, noe som sparer deg og kundene dine for en del penger.Vi sørger alltid for at brukte PC'er, bærbare maskiner, monitorer etc. vil være en bærekraftig investering for deg. Produktene er gjennomgått både utvendig og innvendig og vi kan tilby opp til 5-års garanti.


    • Tilbyr dere leasing?

      • Ja, Core 10 tilbyr flere ulike leasing og leie alternativer. Leasing kan være nyttig når du har store prosjekter du har mulighet til å ta, men ikke ønsker å ta alt på én gang. Sammen kan vi hjelpe deg finne den beste løsningen hva gjelder lengde og innhold av en slik avtale.


    • Hva betyr de ulike artikkel-/partnummerne?

      • I tilbud, ordrebekreftelser og på fakturaer vil du se Core 10 sitt produkt nummer til venstre for varebeskrivelsen. De første syv nummerne refererer til selve modellen og påfølgende bokstav og nummer refererer til produkt tilstand/status. Vennligst se her for mer informasjon.here for more details.


    • Hvem er min kundeansvarlige?

      • Alle våre kunder har en kundeansvarlig, uavhengig av størrelse. Om du ikke vet hvem din kundeansvarlige er, kan du ganske enkelt ringe oss på + 47 33 50 14 00 eller sende en mail til salg@core10.no og vi vil sette deg i kontakt med rette person.


    • Hvar gjør min kundekontakt?

      • Din personlige kundekontakt er din første direkte kontakt for det aller meste. Enten det er et enkelt spørsmål, et problem du ønsker snakke med oss om eller du vil plassere en ordre: din kundekontakt er klar til å bistå! Våre ansatte er opplært til å finne effektive og gode løsninger som passer deg, din organisasjon og dine kunder.


    • Har dere ehandels løsninger?

      • Absolutt. Vår store lagerbeholdning er tilgjengelig online via et enkelt tastetrykk. Vennligst registrer degherefor å motta logg inn detaljer.